Listing 1 - 10 of 57 << page
of 6
>>
Sort by

Book
In beeld met Instagram in 60 minuten
Author:
ISBN: 9789461262400 Year: 2017 Publisher: Zaltbommel Haystack

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hoe goed ken jij je klanten? Ontdek hoe je met online middelen, tools en data de customer journey in kaart brengt. Van behoefte tot aankoop, van aankoop tot ambassadeurs.Bart van der Kooi is online marketingadviseur. Hij adviseert organisaties over digitale ontwikkelingen, blogt over uiteenlopende onderwerpen en geeft trainingen over customer journeys, sociale media, contentmarketing en digitale trends.Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.Bron : http://www.haystack.nl


Book
Het inspiratieboek voor klanthousiasme. Een enthousiaste klant heeft en verhaal!
Author:
ISBN: 9789082067606 Year: 2015 Publisher: www.houdenvanKlanten.nl,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
365 dagen klanthousiasme. Uw dagelijkse dosis klantgerichtheid
Author:
ISBN: 9789082067620 Year: 2018 Publisher: www.houdenvanKlanten.nl,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Verleuken kan iedereen. Klanthousiasme in de praktijk!
Author:
ISBN: 9789082067613 Year: 2018 Publisher: www.houdenvanKlanten.nl,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Dissertation
Hoe kunnen we de cliëntopvolging verbeteren binnen de Ergotherapie?
Author:
Year: 2021 Publisher: Gent Arteveldehogeschool Campus Mariakerke

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Geef nooit korting! : en 30 andere adviezen over omgaan met prijsdruk
Authors: ---
ISBN: 9789089650719 Year: 2019 Publisher: [Culemborg] © Copyright 2011 Jos Burgers Van Duuren Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Geef nooit korting! Lage prijzen zijn funest voor een gezond rendement en tasten de winst van bedrijven, professionals en zelfstandigen flink aan. Sinds de crisis is de prijsen margedruk op veel markten alleen maar toegenomen. En de verwachting is dat daar voorlopig geen einde aan zal komen, zelfs niet als de economie herstelt. In Geef nooit korting! laat Jos Burgers aan de hand van 31 prikkelende adviezen zien hoe u het best met prijsdruk kunt omgaan. Op een luchtige manier beschrijft hij hoe u prijsdruk voorkomt en tegengaat. Want lage prijzen zijn geen vaststaand feit. En onze eigen invloed op de prijs is veel groter dan we vaak denken. Ontdek dat er vele manieren zijn om in de dagelijkse praktijk aan prijsdruk te ontsnappen. Wees trots op de prijzen die u voor uw producten en diensten vraagt. Realiseer u hoe waardevol u bent voor uw klanten en laat u niet gek maken. Als klanten zeggen dat u te duur bent, is dat vervelend. Maar het is pas echt een ramp als u dat zelf ook vindt! Jos Burgers is auteur van diverse bestsellers, waaronder Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, No Budget Marketing, Relatiebeheer als Groeistrategie en Hondenbrokken. Met 200 presentaties per jaar is hij een veelgevraagd spreker op seminars en congressen over onderwerpen als strategie, marketing, klantgerichtheid en prijsbeleid.


Book
Het einde van online winkelen : de toekomst van retail die altijd verbonden is
Author:
ISBN: 9789047012269 9789047012252 Year: 2018 Publisher: [Amsterdam] : Business Contact,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Groot innovatie modellenboek. 47 innovatiemodellen voor het versterken van ondernemerschap bij bedrijfsleven en overheid
Authors: ---
ISBN: 9789089653864 Year: 2017 Publisher: Van Duuren Management,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Thuis ben ik niet zo leuk! : klanten vinden en binden met een beetje humor
Author:
ISBN: 9789089654564 9089654569 Year: 2020 Publisher: Culemborg Van Duuren Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Praktische adviezen voor het hanteren van humor in de communicatie met klanten. Een studieboek over het gebruik van humor bij het vinden en binden van (potentiële) klanten en het nut ervan. De auteur vindt humor een serieuze zaak en een middel om de boodschap over te brengen. Hij legt uit waarom het een nuttig middel is, dat echter niet altijd inzetbaar is. Humor in de communicatie (in deze uitgave: met klanten) is hen op het verkeerde been zetten, en vervolgens in positieve zin verrassen. En als de klant dat begrijpt en waardeert, lukt het om sneller en beter contact te leggen met die klant en deze misschien te binden. De auteur spreekt van de drie O’s (onverwacht, overdreven, en omgekeerd) en legt ook uit dat het karakter en de opvattingen/overtuigingen (over het onderwerp) van spreker èn luisteraar bepalend zijn. Bij de adviezen (do's and dont's) hoe humor te gebruiken worden verhelderende voorbeelden gebruikt. Een uitgave die je minstens een glimlach ontlokt, waardoor je niet alleen iets leert over het gebruik van humor, de werking van communiceren met grappen en de risico’s die je daarbij als maker loopt, maar ook hoe je deze valkuilen kunt vermijden. Voorzien van een literatuurlijst; lay-out met blauwe steunkleur. De auteur schreef al eerder enige managementboeken en is een professionele spreker.


Book
Nee zeggen loont : dump de klanten voor wie je niet wilt werken
Author:
ISBN: 9789089656780 Year: 2023 Publisher: Culemborg Van Duuren Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Iedereen die voor opdrachtgevers werkt, kent ze: klanten voor wie je niet zou moeten willen werken. Omdat ze niet duidelijk zijn in wat ze willen, eindeloos blijven praten en het maar niet tot een opdracht komt, of omdat ze de facturen niet betalen. De anekdotes over dit soort klanten zijn hilarisch, maar de zakelijke kant is minder leuk.Zo?n 55 procent van de (MKB-) bedrijven krijgt met oplichting te maken, en veel zzp?ers zijn voor duizenden of tienduizenden euro?s het schip in gegaan. Zorgen dat jou dit niet overkomt, is essentieel voor je onderneming. Met humor én een serieuze ondertoon beschrijft Jennifer Delano in haar boek Nee zeggen loont de zeven ergste soorten klanten. Met herkenbare verhalen uit de praktijk, en belangrijker nog: inclusief een duidelijk overzicht van de hoeveelheid tijd, energie en geld die jij kunt besparen door deze klanten (eerder) de deur te wijzen.Haar doel: jou leren deze klanten te herkennen, te voorkomen dat je voor hen aan de slag gaat, en zo snel mogelijk, op een professionele manier, uit je klantenbestand te verwijderen. Zodat je je tijd en energie kunt inzetten voor de klanten die wel blij worden van jou én waar jij je enthousiast voor inzet, met plezier en verzekerd van je inkomen.Bron: www.managementboek.nl

Listing 1 - 10 of 57 << page
of 6
>>
Sort by